Награди от играта “С България в сърцето”

Мили приятели,

от сърце благодаря на всички, които показаха своите български проекти в рамките на играта “С България в сърцето“! Не очаквах, че ще бъдете толкова много и ще покажете колко красота има в българските шевици, ще покажете национален дух и вяра.

В денят преди честването на будителите, заявявам, че ме затруднихте ужасно много. Как да харесаш само една българска шевица? Как да обичаш само Левски? …

Спомних си как баба ми ме учеше да преда и тъка … познание, което остана в детството ми!

Благодаря за участието, поклон пред вашето въображение и пожелавам много вдъхновение!

Моите, все пак, фаворити са:

  1. Marie, която ме омая с нейният град, събран в човешка длан.
  2. Катя Ковачева с неизчерпаемото си българско настроение: каба гайда, черга покана, диадема трибагреник, самодивско венче, българско моминско парти.
  3. Величка Желева и нейните невероятни танцьори.

Не мога да не се възхитя и на всичко останали и ще изпратя първото ми дигитално печатче още на третокласниците на Даниела Петрова, които рисуват толкова красиво, като очаквам да напълнят блога ми с техните оцветени българки.

Още на Елена Георгиева и Стефка Бешковска, защото не мога да се стърпя!

Ще съм щастлива, ако споделите своите проекти, включващи този моя мома!

В продължение …..

Благодаря на третокласниците от ОУ”Хр. Ботев”с. Лопян за прекрасните емоции. Ето техните красиви рисунки!

1 3 5 6 8 10 11 12 13

Пишете ми мейли на asyabg@abv.bg и аз ще върна обратно вашата награда!

Прегръдки за всички участници от мен!

Ася

3 thoughts on “Награди от играта “С България в сърцето”

Leave a Reply

