С България в сърцето, част 2

Отново подхващам българската тема, която никога не може да се изчерпи и е постоянен източник на вдъхновение!

Признавам откровено, че не съм от хората, които знаят региони, разпознават носии и шевици! Аз съм просто запалена по българското. Харесвам всичко, независимо от кой район е.

Тази кутийка е нещото, което отдавна исках да направя, но някак все не намирах повод, докато не ми я поръчаха.

Много съм благодарна за дадената възможност, защото научих доста. Например за пишменската носия, ех че красота. Тя е в центъра на кутията. Това, което я отличава от другите женски носии е забрадката, която е ушита от 2 бели такива, но от различни материи.

До тук с образователната част, ха ха ха. Та всяка страна от кутийката представя определен регион с образец на носия и няколко реда от характерна народна песен. И за да е още по-весело, ших си цървул от филц! Дано ми се е получил. Свекър ми ми обясни как неговият баща е шил цървули, та и аз… трябва да се следват традициите все пак.

Хайде сега малко снимки!

Leave a Reply

