Baby boy Album!

Първото момчешко албумче беше много трудно! Мислих го много, а после го направих на един дъх! Получи се весело и раздвижено. Колко урочета и клипове изгледах само… чудейки се това как е направено, а онова?!?! Снимките май не ми се получиха много, а пък с видеото тотално се изложих. Моля, не ми се смейте, това е първото ми видео и не знам защо е наобратно!

Поръчителят е много близо до сърцето ми и мисля, че част от мен остана в това албумче. Пожелавам на малкото бебче да расте весело и щастливо!

Забавлявайте се, като мен и бъдете щастливи!

This is the first albun I am sharing in my blog. Since I am new in album making, I have been wondering, watching videos and thinking a lot! My photos are not so beutiful as the album, neigher my video review….It is upside down, sorry about that!

But I hope you will enjoy as much as I did!

Към видео обзорът

Leave a Reply

